Tralala.

Jag blev sådär pangboomtrött igår. Jag gick och lade mig och jag tror jag somnade på en gång. Jag ställde klockan på 06 men snoozade i 3 och en halvtimma och det var rätt skönt faktiskt. Men, jag hade ju kunnat ställa klockan tre timmar senare egentligen istället för att vakna varje halvtimma. Jaja, så det kan gå.

Min rygg är knäpp. Tror jag har fått någon slags låsning av att jag har spänt mig så mycket. På torsdag ska jag iallafall till massören. Jävlar vad hon ska få knåda.

Idag har jag varit på zumba. Det var kul faktiskt.

Jag ska erkänna att jag funderar över mitt val av yrke. Till hösten så kommer jag troligtvis att få jobba med 40 6åringar. Det är ju inte klokt. Kan man verkligen säga upp sig från sitt jobb när man just har fått fast? Jag har bestämt mig för att fixa nästa år men jag har börjat fantisera i huvudet om hur det kommer att bli. Det ska jag sluta med.

Basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0