Nu skiter jag i det här!

Snart är jag inne på min tredje vecka med intekunnasovapåkvällensyndromet. Och, nu skiter jag i det! Hädanefter ska jag baka cupcakes, laga vegetarisk mat, göra tvålar och gudvetvad när denna leda infinner sig. För, nu är det såhär att mina avslappningsövningar, som jag ägnar mig åt, fungerar föga. Och, jag är trött på det! Så, nu tänker jag sluta bry mig om vad klockan är och inta pyssel- och fixarläge när det börjar klia i kroppen. Ge mig tips på vad jag kan göra för nu skall tiden fyllas!?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag känner igen detta så väl, vad ska jag göra nu? Varför sover jag inte än? Jag är ju egentligen trött, men vafaan jag kan inte vill ju göra så mycket. Har ju disk att diska kan ju plocka lite också, hm vad mer?! Nu har jag en period då jag kan sova någorlunda, mest handlar det om tröttheten efter att jag fick reda på min diagnos förra veckan. Bipolär är jag, kolla gärna in på min blogg och kom med frågor jag är som sagt nydiagnotiserad och lever nu i chocken av att allt gick så fort.

2012-03-26 @ 00:22:02
URL: http://redheadsyrena.blogg.se/sowhat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0