Tomt på innehåll ändå till bredden fullt

Det var visst Eva Dahlgren som hade skrivit låten och INTE Thomas Ledin. Men i Så mycket bättre (det där programmet som jag aldrig tittade på men som jag råkade se) så framförde Laleh en låt av Thomas Ledin. Jag tror jag tyckte att den var rätt trevlig. Men om ängeln:

Det bor en ängel i mitt rum
Hon har sitt bo ovanför mitt huvud
Hon gör mig lugn
Och hon viskar till mig
Allt det jag säger dig

(Det står stilla i hjärnan nu)


Jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg innan jag drar iväg. Ett inlägg om att jag bor i staden Ingenstans att jag är Ingenting för att jag får inte finnas till. För tänk om någon får veta och tänk om. TÄNKOMTÄNKOMTÄNKOM.


Jag hann bli upprörd och då var det som inte roligt något mer


Om promenaden med hunden:
Hon gick på promenad. Den här dagen skulle det kännas bra och hon skulle kunna känna sina fötter. Det kändes bra. Hon träffade en äldre man som tyckte att det var bra att hunden gödslade den på sommaren gröna gräsmattan. De stod och pratade men hon lyssnade mest. Sen ringde hon och sedan var det inte bra. Sedan tog det slut.

Hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0