Jag lever!

Nu ska jag försöka övertala mig att den här bloggen var något annat än ett plötsligt infall för studnen.

1. Jag hade tänkt ha den som ett forum för mig att få uttrycka mig fritt och öppet om den som jag har insett måste vara mig själv (vilket jag alltid har haft svårt för att göra).
2. Jag hade tänkt försöka att sätta ord på det som tydligen är jag - för att få en större förståelse för mina handlingar - att genom skrivna ord, svart på vitt få en lite mer nyanserad bild. Lite som att läsa en tidning, fast om mig själv. Kunna bolla med tanke, ord och handling. Att få leka lite (det gör ju vi vuxna alldeles för lite vet jag bestämt).

Men, så kom tvivlet.



Det här kommer att bli min lilla lekstuga och om du vill så får du vara med

Idag började jag grina på jobbet. Det är jobbigt att jobba och jag törs inte säga som det är.



Har nyss varit ute med hunden. Gud så skönt det var! och jag har ringt till alla som jag känner och varit helhjärtat glad. All in! Imorgon tänkte jag titta på lite tapeter för jag vill nämligen göra om i köket. Jag skulle vilja ha ett sådant där kitschigt kök med en massa rosa prylar och grejer som gör en glad.

För jag vill ju vara glad

Hej då. Jag hade som ingen inspiration idag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0